Monday 18 July 2016

Rock Bro Full Movie Online Watch Download

Rock Bro Full Movie Online Watch Download. Tonton dan download film Rock Bro arahan Mamat Khalid dan dibintangi oleh Pekin Ibrahim, Hasnul Rahman, Kamarool Hj Yusoff, Khir Rahman, Norazmi Bahron, Sofi Jikan, Jep Sepahtu, Jihan Muse, Kaka Azriff serta ramai lagi.



Rock Bro Full Movie Online Download
Rock Bro Full Movie


Rock Bro Full Movie 2016 Online Download

Sinopsis filem Rock Bro, Rock Bro diceritakan melalui naratif Jijoe , pada zaman tersebut era rock telah berada di kemuncaknya dan sedang menanti fasa kejatuhan disebabkan kemasukan aliran muzik baru seperti hip hop pada awal tahun 90an.

Kumpulan Rimba Bara sudah lama tidak membuat persembahan menyara hidup kerana lebih memberi fokus pada kerja-kerja sambilan dan hanya mengambil tawaran gig di tapak ekspo tani, yang mana bayaran diterima adalah dalam bentuk sayur-sayuran dan buah-buahan dan dari pihak penganjur. Begitulah onak duri hidup sebagai seorang rocker yang memperjuangkan muzik rock. Kadangkala terdapat yang kecundang di tengah jalan, Zul Kapan mula mengubah haluannya dan menyertai satu kumpulan rap yang dikenali sebagai 4URU.

Anggota Rimba Bara yang lain terus gigih meneruskan perjuangan mereka dalam industri muzik yang penuh dengan permainan politik. Dalam masa yang sama, Jijoe mula jatuh cinta pandang pertama dengan Ratu Rock Ella ketika terserempak di studio rakaman King’s Studio. Jijoe terlalu cintakan Ella sehingga sanggup meninggalkan kehidupan rockernya bagi menjadi seorang kontraktor berkelas F untuk  membuktikan yang dia benar-benar sayangkan Ella dan mahukan hidup yang lebih terjamin. Jesteru, ianya telah mengakibatkan Rimba Bara mula goyah dan mula timbul konflik sesama mereka.


No comments:

Post a Comment