Monday 8 February 2016

Dramanovel Meh Sandar Pada Aku Episod Full

Dramanovel Meh Sandar Pada Aku Episod Full. Siaran Tv3 slot Dahlia, drama adaptasi novel Meh Sandar Pada Aku.

Meh Sandar Pada Aku Drama Online
Drama Meh Sandar Pada Aku

Meh Sandar Pada Aku Drama Full Episod

AFnan Tasneem merupakan seorang gadis yang baik, jujur dan sentiasa gembira. Kadang kala sahaja dia lurus bendul tidak bertempat. Beliau telah menjalani latihan industri di sebuah institusi penyelidikan bagi menyempurnakan tugasannya dalam pengajian di peringkat ijazah.

Di tempat praktikal tersebut, Afnan Tasneem telah berjumpa dengan seorang penyelia yang bajet bagus yang cukup menguji tahap kepanasan hatinya. Belajar sahaja sampai peringkat Doktor Falsafah tapi cuma tahu bagi arahan tanpa memberi tunjuk ajar.

Kalau tak kenal maka tak cinta tapi kalau dah kenal asyik menyakitkan hati sahaja, nak buat apa ?-Afnan Tasneem

No comments:

Post a Comment