Tuesday 22 December 2015

Telemovie Kau Aku Kita Raya Online

Telemovie Kau Aku Kita Raya Online. Tonton dan muat turun telefilem Kau Aku Kita Raya yang dibintangi oleh Janna Nick dan Hafidz Roshdi dan disiarkan di TV3.Terbitan Js Pictures

Telemovie Kau Aku Kita Raya 2016
Kau Aku Kita Raya


Telemovie Kau Aku Kita Raya TV3

Kau Aku Kita Raya merupakan kesinambungan kepada drama adapatasi novel Kau Aku Kita yang ditayangkan di TV3 Sebelum Ini. 

Sinopsis Drama Kau Aku Kita- 2 insan yang berbeza jantina namun memiliki nama yang sama iaitu Iman Firdaus. Iman Firdaus ( Iman Aus ) merupakan seorang bintang yang terkenal, akan tetapi Iman ( gadis biasa ) tidak mengenalinya disebabkan rumahnya tidak mempunyai televisyen untuk mengenali siapa Iman Aus.


Mereka berdua telah dikahwinkan namun masing- masing mempunyai agenda yang tersendiri. Mampukah pasangan yang memiliki nama yang sama ini hidup bersama?

No comments:

Post a Comment